
Man kommer alltid därifrån med glädje och värdefulla saker som man har nytta av. Allting jämnar ut sig i slutändan oavsett om man lämnar in billigare eller dyrare märkeskläder. Jag vill verkligen rekommendera Swopshop.
Viktoria Sjöberg
2025-08-22
❤️❤️The best peoples on the world. Special one lady in dark hair young i dint ask about name in the shop in the galery in Malmö. The bigest heart ❤️❤️❤️❤️
Tobiasz Jamróz
2025-07-27
Jag tog med leksaker av hög kvalitet till Swopshop idag, i hopp om en äkta bytesupplevelse med min son. Men verkligheten var en besvikelse: Ju bättre saker du lämnar in, desto högre värdering – och desto högre serviceavgift (25 % av värdet). Med andra ord: ju mer uppriktigt du deltar, desto mer blir du “straffad”. Det här är inte ett rent byte. Det är ett system där goda avsikter beskattas. Du får inte tillbaka saker av lika hög kvalitet – men du får garanterat betala mer. Även om du tar med trasiga saker, måste du ändå betala. Ironiskt och absurt. Idag gick jag och min son dit med öppna hjärtan för att “byta” leksaker. Vi gick därifrån som betalande kunder. Sammanfattning: starkt kommersialiserat, inte det ärliga byte vi hoppades på. --- English I brought high-quality toys to Swopshop today, hoping for a genuine exchange experience with my son. But here’s the harsh reality: The better the items you bring, the higher the estimated value — which means you must pay more in service fees (25% of that value). In other words, the more sincerely you participate, the more you’re punished. This isn’t a pure exchange. It’s a system where good intentions get taxed. You don’t get equally good items back — but you do get a higher fee. Even if you bring broken items, you still have to pay. It’s ironic and absurd. Today, my son and I came in with genuine hearts to “exchange” toys. We left feeling like paying customers. Summary: heavily commercialized, not the honest swap we hoped for.
Ankyyuki
2025-05-24
Follow us swopshop.se
